Google search results in english when adguard enabled

Xoxorgne

New Member
Hi!
When i have adguard enabled my Google search results (on Google Chrome) are in english (i'm french) ; if i disable adguard for Android and search for the same thing again results are now correctly displayed in my own language (french) as usual. This problem is from the last update of adguard app
Do you have a solution?

Man in the Moon

New Member
Hi!
When i have adguard enabled my Google search results (on Google Chrome) are in english (i'm french) ; if i disable adguard for Android and search for the same thing again results are now correctly displayed in my own language (french) as usual. This problem is from the last update of adguard app
Do you have a solution?

~ Hola, Xoxorgne. ¿Has probado con otros Motores de Búsqueda para ver si te sucede lo mismo?...

Salut, Xoxorgne. ¿Avez-vous essayé avec d'autres Moteurs de Recherche pour voir si la même chose t'arrive?...

# Hello, Xoxorgne. ¿Have you tried other Search Engines to see if the same thing happens to you?...

~ Tu problema es extraño. Te envío un par de capturas de pantalla con la respuesta que obtengo en mi Tableta con Android 7.0 sin "Root" [Configuraciones > Lenguajes: inglés (Reino Unido)] y AdGuard v3.6.6 [Configuraciones > Generales > Lenguaje: Sistema (inglés)].

Votre problème est étrange. Je vous envoie quelques captures d'écran avec la réponse que j'obtiens sur ma Tablette avec Android 7.0 sans "Root" [Paramètres > Langues: anglais (Royaume-Uni)] et AdGuard v3.6.6 [Paramètres > Général > Langue: Système (anglais)].

# Your problem is strange. I am sending you a couple of screenshots with the answer that I get on my Tablet with Android 7.0 without "Root" [Settings > Languages: English (United Kingdom)] and AdGuard v3.6.6 [Settings > General > Language: System (English)].

~ Tal vez, todo se deba a alguna jugada de Google Chrome. Recuerda que AdGuard no está en el Play Store...

Tout cela est peut-être dû à un jeu de Google Chrome. N'oubliez pas qu'AdGuard n'est pas dans le Play Store...

# Perhaps, everything is due to some play of Google Chrome. Remember that AdGuard is not in the Play Store...